Samstag, 17. November 2012

Black Forest



Guten Morgen euch allen, habt ihr alle ausgeschlafen?
Hier ist mein Lieblingsmantel von ZARA! Werde ihn euch bald auch noch auf anderen Bildern zeigen, weil er durch den Effekt nicht so gut zu sehen ist. Aber ich finde, dass der Effekt der Bilder so gut zur Stimmung passt. Findet ihr nicht?
Habt ihr mein GiveAway schon gesehen? Wünsche euch ein wunderschönes Wochenende!

PS: Ich würde mich wahnsinnig freuen, wenn ihr meine Facebook-Page liked, ist nämlich ganz neu :)


A wonderful morning to everybody, did you sleep late?
My favorite coat from ZARA! I'm gonna show it to you very soon on other pictures too, because you can't see the coat very good on the photos because of the effect i used. But i think that suits perfectly to the atmosphere! What is you opinion? Don't forget to check out my GiveAway! Have a great weekend!

PS: I'd love you to like my facebook page, it is brand new :)






Coat : ZARA
Boots : ZARA


Kommentare:

  1. your boots are really nice :)
    Heels on Gasoline Blog Keep coming to see more :)

    AntwortenLöschen
  2. amazing photos, I like it very much :)
    I just noticed that you have fb page ( sorry I did not noticesd earlyer) so I liked it ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you very much :) It is brand new and i need some likes :D

      Löschen
  3. Die Bilder haben eine tolle Stimmung!!
    Geile Boots, gefallen mir sehr gut!

    Ganz liebe Grüße
    Frau Huegel

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sind bei Zara glaube ich noch zu haben, schau mal online ;)

      Löschen
  4. toller Blog, hab dich eben durch Marie gefunden und bin gleich mal Leserin geworden :)
    LG, Sandrina

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das freut mich sehr und der eCourse ist wirklich lesenswert :)
      LG Melly

      Löschen
  5. Hui -da stolpere ich gerade über deinen Blog und was soll ich sagen, er gefällt mir sehr. Mach weiter so.

    Liebe Grüße, Stefanie

    AntwortenLöschen
  6. Love your blog!

    Would you like to follow eachother on Bloglovin' & GFC?
    Let me know if you follow me and will follow straight back!

    www.kellyjade.co.uk

    Kelly xox

    AntwortenLöschen
  7. Love your coat and your picture in the forest is amazing.

    Sofia

    Stylishlyinlove.blogspot.com

    AntwortenLöschen

Thank you so much for your comments - I am chuffed about every single one!

But please do not post any "follow each other" comments. If you like my blog I would love you to follow it!