Mittwoch, 14. November 2012

Burgundy skull




Na wir war euer Tag? Ich hatte heute mal wieder meinen burgundy Blazer an, zusammen mit meinem Totenkopf-Tuch und meinen neuen Schuhen.
In die habe ich mich sofort verliebt als ich auf der Schuhtempel24 Website war und dann haben sie auch schon mir gehört! Aber eigentlich konnte ich mich kaum entscheiden, weil ich noch einige mehr im Auge hatte. Seht selbst : Schuhe, Schuhe, Schuhe
Wenn ihr euer Exemplar gefunden habt, geht es superschnell - meine Schuhe kamen am nächsten Tag!
Wenn euch ein paar (oder mehrere) gefallen, dann gebe ich euch den Tip den Newsletter zu abonnieren - könnt ihr bis zu 40% bei vielen Aktionen sparen!
Jetzt wünsche ich euch noch einen schönen Abend :)

How's your day so far? I was wearing my burgundy blazer today together with my new boots! I fell in love instantly when i say them one the schuhtempel24 website. But it was a hard choice to make because they have so many beautiful shoes. See: Shoes, Shoes, Shoes
When you want to order them, join the newsletter - you can get 40% off!
Have a wonderful night :)




Sweater : H&M
Shorts : Primark
Blazer : H&M
Boots : Schuhtempel 24
Bag : Prada
Scarf : Pieces

Kommentare:

  1. Lovely post,i absolutely love your blog!
    New follower!!!
    Would love if you could follow me back:x
    kisses!

    http://countryoffashion.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. wooow! wirklich schönes Outfit! würde ich auch genauso anziehen :)

    liebste Grüße

    Jessy

    AntwortenLöschen
  3. Good choice! I love those shoes and that's a great outfit, loving the blazer.
    xo
    girlintheyellowdress.com

    AntwortenLöschen
  4. Amazing look! Cool and trendy!
    Love it! Have a great week doll!
    Xoxo
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    AntwortenLöschen
  5. Ich schnapp mir dann mal die Tasche und die Schuhe =)
    Sieht klasse aus.
    LG

    AntwortenLöschen
  6. schöner look :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  7. Burgudny is one of my top colors. And your bag look great. Have a nice day, Would you like to follow via bloglovin?

    http://www.fashiondenis.com/

    AntwortenLöschen
  8. tolles outfit, super blazer ♥
    lieben Gruß

    Sarah
    http://www.sanzibell.com

    AntwortenLöschen
  9. der blazer ist super! lg, die zwillinge von wmw style

    AntwortenLöschen
  10. the prada bag is just unreal! LOVE IT

    www.thewild-swans.com

    AntwortenLöschen
  11. You nailed this outfit! So much fun and so put together. I adore the tights with the shorts and blazer. And the shoes....I am now looking for them! Thank you for sharing.

    Erin

    thefashionfairyblog@blogspot.com

    AntwortenLöschen
  12. love this outfit! Something I would wear for sure!
    kisses
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    AntwortenLöschen
  13. you look amazing! I love your pretty and egdy look.greatscarf work here!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. Your style is so remarkable! following you now

    AntwortenLöschen
  14. das outfit sieht so super aus ! i love it...
    lieben gruß
    jen

    AntwortenLöschen
  15. Schickes Outfit! Das Tuch ist einfach klasse;)

    AntwortenLöschen
  16. Richtig cooles Outfit und gut kombiniert! :)

    AntwortenLöschen
  17. Tuch und Tasche sehen einfach toll aus :)

    Http://stylehangers.blogspot.ch

    AntwortenLöschen
  18. Nice blog!!!!
    I like your blog,its very informative.
    Thanks for sharing this.

    beauty meaningful

    AntwortenLöschen

Thank you so much for your comments - I am chuffed about every single one!

But please do not post any "follow each other" comments. If you like my blog I would love you to follow it!