Mittwoch, 7. November 2012

Follow the blue horse!

Heute war ein ziemlich regnerischer Tag, war mir zwar eigentlich egal, weil ich sowieso den ganzen Tag Uni hatte, aber mit ein bisschen Sonne ist der Tag trotzdem schöner! Wie war bei euch heute das Wetter und was habt ihr für ein bisschen gute Laune getan? Ich hab mir ein Eis gegönnt - passend zum Wetter :D Leider hat heute auch mein Handy iwie auf grau geschaltet und die Bilder ein bisschen vermiest :(
Wünsche euch noch einen wunderschönen Abend, verbringt ihn mit einer heißen Schokolade (wie ich)!

Today was quite a rainy day, but i didn't really care because i was in university all day. But a little bit of sunshine beautifies a day, doesn't it? How was weather at your place today? And what did you to sweeten your day? I got myself some icecream - matching to the weather :D Unfortuantely my mobile phone wasn't in a good mood too, that's why my photos turned out kind of grey :(
Have a beautiful night and get yourself some hot chocolate (just like me)!
















Jacket : Bershka
Sweater : Pura Moda
Shorts : Vintage
Belt : Vintage
Boots : Dockers

Kommentare:

  1. Wow du hast total schöne Fotos und ein tolles Blogdesign. Ich folge dir mal :)

    Liebe Grüße,

    Sabrina @ http://scrambled-fashion.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  2. Amazing pics! Love location and sweater! <3
    Fabiola

    wildflowergirl

    AntwortenLöschen
  3. the jumper and the horse are aaaawesome!!

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. love love love your jacket! You look amazing!!!

    The Closet 365

    AntwortenLöschen

Thank you so much for your comments - I am chuffed about every single one!

But please do not post any "follow each other" comments. If you like my blog I would love you to follow it!