Dienstag, 6. November 2012

Jungle in the city!

Bevor ich heute in die Uni gehe, zeige ich euch meine neue Weste von Topshop. Ich finde sie macht jedes Outfit ein bisschen extravagant! Was sind eure Teile, die ihr aus dem Kleiderschrank zieht, wenn euch nach ein bisschen auffallen ist??

Before i go to university i want to show you my new vest of topshop. In my opinion the vest is the extraordinary touch in every outfit. Which piece do you wear if you want to attract attention a little bit??




 

 








Vest : Topshop
Leggins : Pieces
Boots : Topshop
Necklace : H&M
Watch : Gucci

Kommentare:

  1. super geil!

    Your blog is sooo cute) follow you)

    follow me back =)
    GIVEAWAY on my blog!

    AntwortenLöschen
  2. Really nice outfit! if you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    AntwortenLöschen
  3. Love your vest! And your blog too! Would you like to follow each other? Check out my blog and let me know! :)
    Fabiola

    wildflowergirl

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I'm there! Following you too now, keep in touch! ;)

      Löschen
  4. sehr tolle weste :)

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  5. danke für dein liebes kommentar :) die weste die schuhe omg ich bin verliebt !!!!

    AntwortenLöschen
  6. tolle weste ;)

    Du hast bei unserer Blogvorstellung mit gemacht und wir haben noch einen wichtigen Post dazu geschrieben schau einfach mal vorbei :)

    xxcouldbeadreamxx.blogspot.de

    LG♥

    AntwortenLöschen
  7. Hi!

    Schöner Blog! ich verfolg dich mal. Wenn du magst, schau doch mal bei mir vorbei und vernetz dich mit mir. Ich würde mich sehr über einen Besuch und evtl. Mitgliedschaft von dir freuen.

    Liebe Grüße

    http://romyfischer.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  8. Nice post and I like your blog ...maybe we can follow each other from GFC and Bloglovin? :D
    New post on my blog
    INTO THE GROVE blog
    Facebook Page
    oxoxoxo
    Marie

    AntwortenLöschen
  9. Hi :D thanks for ur reply
    I cannot see you in my followers maybe it's just my problem with connection please can you try to follow again?
    I wanna follow back plese let me know!
    ;D
    New post on my blog
    INTO THE GROVE blog
    Facebook Page
    oxoxoxo
    Marie

    AntwortenLöschen

Thank you so much for your comments - I am chuffed about every single one!

But please do not post any "follow each other" comments. If you like my blog I would love you to follow it!