Montag, 10. Dezember 2012

Pig up your room!

Habe ich gerade entdeckt und war sofort begeistert und es wandert auf jeden Fall in nächster Zeit in meinen Warenkorb und damit ins Bücherregal!
Habe seit neuem eine FACEBOOK Seite und würde mich wirklich sehr freuen, wenn ihr mich liked :)
Wünsche euch noch einen schönen Abend/Nacht! ;)

***

Just found this one and instantly fell in love - on my wishlist! 
I've got a FACEBOOK page now and I'd love you to like me :)
Wish you a great evening/night! ;)







Kommentare:

  1. Oh mein Gott, da fehlt mir die Sprache :D
    Liebe Grüße
    http://modewahnsinn.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  2. Hahahah :D
    Das ist ja wirklich mal cool, bin total begeistert :)

    AntwortenLöschen
  3. nice blog. keep it up!
    Here is my homepage ; canapé d'angle

    AntwortenLöschen
  4. Thanks for your comment! And of course we can follow each other. I'm following you, so now it's your turn to follow me back.

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  5. This little piggy is the absolute cutest bookend set ever!!! You know how to find all the best stuff!!!!

    Loving your flair and your blog,

    Love,
    -Lauren at adorn la femme
    htpps://adornlafemme.blogspot.com

    AntwortenLöschen

Thank you so much for your comments - I am chuffed about every single one!

But please do not post any "follow each other" comments. If you like my blog I would love you to follow it!