Donnerstag, 27. Dezember 2012

Wild Wild West



Gestern wurde mein Freund 22 und für die Party musste natürlich ein Outfit her! Da die für die Party ein Diskooutfit nicht angebracht gewesen wäre, entschied ich mich dafür es cool zu halten und dafür mit hohen Schuhen zu kombinieren (die sind leider nicht auf den Bilder, tut mir Leid!) 
Es erinnert mich auf jeden Fall an den Westernstil und mit der Fellweste genau richtig für eine Party (nicht zu warm oder zu kalt) .
Hier mal ein paar Schnappschüsse.

***

My boyfriend had his 22 birthday yesterday and for the party I needed an outfit! The party is not super chic so I decided to keep it cool. It reminds me of the western style and in combination with the fur west I think that it is perfect for a party (not too hot or cold). 
I want to show you some snapshots.




Shirt : ONLY
Short : Levis Vintage
Necklace : MANGO
Fur : H&M









Kommentare:

  1. Tolles Outfit, gefällt mir sehr! x

    ich würde mich sehr über gegenseitiges Verfolgen freuen! ♥

    fashion is for idiots [like us]
    fashion is for idiots [like us]

    AntwortenLöschen
  2. love that top!

    http://giaa-fashion.blogspot.pt/

    AntwortenLöschen
  3. So stunning!

    Why don't we follow each other? :)

    XOXO,
    Monika

    AntwortenLöschen
  4. You look chic!! Hey what about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!

    ♡ Jaslin from http://justjaslin.blogspot.sg/

    AntwortenLöschen

Thank you so much for your comments - I am chuffed about every single one!

But please do not post any "follow each other" comments. If you like my blog I would love you to follow it!