Dienstag, 29. Januar 2013

Down the river



Ihr glaubt gar nicht wie erleichtert ich war, als ich endlich von diesem Stein runter war, ohne ins Wasser zu fallen! Denn ich glaube, dass ich gestorben wäre - ehrlich! 
Aber ich konnte nicht widerstehen, die Böschung herunter zu klettern und mich auf einen dieser Steine zu setzten/stellen.
Mein Outfit habe ich wieder ziemlich frühlingsmäßig angehaucht ausgesucht und mir schon vorgestellt, genau auf diesem Stein ein Bikinibild zu machen - natürlich im Sommer!

Als ich die Blumenbluse im Shop hängen sah, musste ich sie mitnehmen und als ich daheim war wusste ich am Anfang nicht wirklich wie ich sie am besten kombiniere. Schwarz? Naja Langweilig. Also habe ich mir für meine Khaki Hose entschieden und für den Flair noch eine Jeansweste dazu. Was haltet ihr davon?

***

I was pretty relieved after feeling some solid floor when I jumped off that stone (without falling into the freezing cold river). Because I think I would have died - honestly!
But I just could not resist to climb one of these stones to take some photos.
My outfit is definitely inspired of spring (again) and I already 
dreamed about shooting some pictures in a bikini - of course in summer!

When I say this blouse in the stores I needed to get it but when I was home I was quite unsure how to combine it. With black? Well kind of boring! So I chose the khaki pants and added a jeans vest for the flair. What do you think?



Like me on FACEBOOK






Blouse : ONLY
Vest : Vintage
Necklace : H&M
Pants : Vintage
Boots : Buffalo
Belt : Pieces






Kommentare:

  1. Geniales Outfit :)
    Die Fotos sind auch echt toll. Vor allem die, auf denen du so herzhaft lachst :)

    AntwortenLöschen
  2. Well,hello gorgeous!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    AntwortenLöschen
  3. Those florals are seriously gorgeous! <3

    x
    Lost in the Haze: a Fashion Photography Blog

    AntwortenLöschen
  4. Very nice outfit wich is fitting to the soroundings in your beautiful pictures.

    ILYG

    www.angelqueen.dk

    AntwortenLöschen
  5. Here is my blog
    www.donnaiveh.blogspot.com

    wanna follow each other?

    kisses

    AntwortenLöschen
  6. I LOVE THIS LOOK! So chic n' comfy
    *Besos*
    http://www.cmichellestyles.com

    AntwortenLöschen
  7. Super nice pics! I don't know if this shirt would be what I could wear but it looks super fabulous on you! Good job ;)

    AntwortenLöschen
  8. Gefällt mir super mega gut dein Outfit :)
    Hat was von Serena van der Woodsen!
    Liebe Grüße :)

    AntwortenLöschen
  9. Great necklace! xx

    http://scattergirll.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  10. you look so gorgeous dear!
    I love it <3 Have a nice day!

    AntwortenLöschen
  11. Love this look, you look gorgeous!! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/01/happy-blog-anniversary-giveaway-de-drie.html
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    AntwortenLöschen
  12. Tolles Outfit!!


    Liebste Grüße

    Frau Huegel

    AntwortenLöschen
  13. loving the shirt!


    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    AntwortenLöschen
  14. Omg... du so unglaublich fotogen!!! Ich finde, dass du Beauty-Model werden solltest!! :) Was für schöne Fotos!

    AntwortenLöschen
  15. I love your outfit! And you have an amazing blog!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    AntwortenLöschen
  16. Die Bluse ist ja wunderwunderhübsch!!
    <3 Lali

    AntwortenLöschen
  17. blouse is perfect. I think the one you chose looks better than it would have with black. I am glad you did not fall off and hurt yourself.

    AntwortenLöschen
  18. You look really fabulous! These pictures are so pretty!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    AntwortenLöschen

Thank you so much for your comments - I am chuffed about every single one!

But please do not post any "follow each other" comments. If you like my blog I would love you to follow it!