Samstag, 5. Januar 2013

Olive



Bin dieses Wochenende mit meinem Dad und meiner Schwester in London! Also wenn ihr das lest, bin ich wahrscheinlich gerade angekommen. Es ist ein totaler Spontantrip, aber ich freue mich total.
Ich befürchte, dass ich meinen guten Vorsatz weniger zu Shoppen gleich mal vergessen kann. Seid ihr da genauso wenig willensstark wie ich?
Ich denke immer: "Kauf es jetzt, vielleicht ist es in einer Woche/Monat nicht mehr da und du brauchst es!!"
Genau so ging es mir auch bei diesem Outfit, aber dafür habe ich es auch im Sale erstanden (zumindest die Hose und die Weste).
Seid ihr auch schon erfolgreich gewesen?
Habt ein schönes Wochenende, am Montag gehts wahrscheinlich für alle wieder los!

***

I spend the weekend in London with my Dad and my sister. So while you are reading this my flight is just landing. We booked this trip completely in impulse and I am so excited. 
But I fear that my new years resolution to reduce shopping is gone now. Do you know this feeling?
When I see a lovely piece I always think: "Buy it NOW! It won't be available in one week/month and you NEED it!"
It was the same thing with this outfit but the good thing is that I bought it almost completely in sale (at least the pants and the fur).
Did you make some good buys in sale too?
Have a wonderful weekend!





Sweater : Cable & Gauche
Fur : Tally Weijl
Scarf : H&M
Pants : ZARA
Necklace : MANGO
Boots : Zalando Collection
Bag : PRADA


Check out my Facebook PageCLICK











Kommentare:

  1. GORGEOUS PANTS!!!!YOU LOOK BEAUTIFUL!!!

    AntwortenLöschen
  2. oh, na dann wünsche ich dir viel spaß in london! :) musst unbedingt davon berichten. und das outfit sieht echt klasse aus, du bist echt ne hübsche ! :)

    AntwortenLöschen
  3. 10000 danke für dein kommentar meine liebe :*
    und wow was für schöne bilder

    AntwortenLöschen
  4. beautiful !!!!!!:)
    http://www.borsadimarypoppins.com/

    AntwortenLöschen
  5. Love the vest! xx

    http://scattergirll.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  6. Cooles Outfit. Besonders die Kette gefällt mir gut.
    Viel Spaß in London, bring mir was schönes mit ;)).

    Liebst, Jane
    von shades of ivory

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful!

    Fiona xo
    http://www.thescarletribbonblog.blogspot.ie/

    AntwortenLöschen
  8. Lovely pictures! I adore the vest and scarf!
    Kisses from Miami!
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    AntwortenLöschen
  9. Love that necklace!
    -------
    Visit my fashion/beauty blog at dailydoseofgenius.blogspot.com!
    If you follow me and let me know, I'll follow back!

    AntwortenLöschen
  10. Such brilliant pants! Love the outfit :)

    Lubna
    WWW.ELLEVOX.BLOGSPOT.COM

    AntwortenLöschen
  11. Wow what a great look, I really like your taste! Wanna follow each other? Please let me know :)

    AntwortenLöschen
  12. Nice blog and outfit darling

    wanna follow each other on facebook and GFC ?

    Kisses
    Hannah
    Elegantesque Blog

    AntwortenLöschen
  13. OMG !! I really love your pants ^^

    I love your blog and univers
    Please come visit my blog
    Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    AntwortenLöschen
  14. Wooow this is beautiful, love how you combined black and army colour :)!

    AntwortenLöschen
  15. Heey I'm in love with your blog. :)
    Would you like to follow each other? Let me know please.

    xx BBella
    justyled.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  16. Love it, you look gorgeous!

    http://bamostwanted.blogspot.com.ar/

    AntwortenLöschen
  17. Ich mag dein Hose es hat eine gute farbe: ıch habe neue blog geöffnet bitte schaue kurz mal:

    http://adeeplifestyle.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  18. Ich liebe die Schuhe <3

    xo Mary
    http://www.micropolis.at

    AntwortenLöschen
  19. love the outfit! :P

    http://mypassionormyfashion.blogspot.pt/

    AntwortenLöschen
  20. Die Schuhe sind ein Traum *-* *-* *-*
    ich liebe sie! :)

    AntwortenLöschen

Thank you so much for your comments - I am chuffed about every single one!

But please do not post any "follow each other" comments. If you like my blog I would love you to follow it!