Montag, 21. Januar 2013

Time


Die Zeit verfliegt, wird knapp, kann nerven, ist nicht beeinflussbar - aber alles in allem ist sie einfach wertvoll. 
Egal unter welchem Punkt man das jetzt sehen möchte: 
Die Zeit mit Familie und Freunden, die Zeit bis zum nächsten Wiedersehen, die Zeit, die man für sich selbst hat. 
Aber auch ganz banale Dinge : 
Die Zeit bis zur nächsten Prüfung, die man noch zum Lernen hat oder die Zeit bis zum nächsten Geburtstag, oder die Zeit die noch fehlt zwischen Arbeit und Feierabend.
Naja in diesem Sinne: Nutzt sie, auch wenn heute Montag ist :D

***

Time flies, runs out, is sometimes annoying, not manipulable - all in all she is valuable.
It does not manner in which context:
time with friends and family, time until the next meet again, time for yourself.
But also the small things:
Time until the next exam, time until the next birthday, time between working and closing time.
Anyway having said this : USE it, even if today is monday :D






Blouse : Vero Moda
Necklace : Bijou Brigitte
Pants : ZARA
Blazer : H&M
Boots : Friis & Company







Kommentare:

  1. Great outfit! The blouse and boots are my favorites :)

    Lubna
    WWW.ELLEVOX.BLOGSPOT.COM

    AntwortenLöschen
  2. Love your necklace! great shots xx

    http://scattergirll.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. love the jacket looks incredibly rock-chich! Very cool!

    AntwortenLöschen
  4. Absolytely love the outfit and shoes!!!
    Your look so pretty!!!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    AntwortenLöschen
  5. Zeit ist immer das, was ich nicht habe :D Uns so furchtbar aufregend ist mein Leben trotzdem nicht :D

    Hübscher Look!

    Meine

    BLOGVORSTELLUNG läuft noch!

    Liebste Grüße
    Daria von www.cinnamon-star.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  6. Lovely outfit!Thank you for the nice comment on my blog!

    AntwortenLöschen
  7. oh my goodness, you look beyond stunning. Adore this outfit. Fabulous post, love. If you get a second, I'd love to hear your thoughts on my latest. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  8. Those shoes are killers honey,love them!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    AntwortenLöschen
  9. Love how you let the shoes take over the outfit! They are intriguing, for sure! Swooning for this edgy, yet sleek, look!

    (='.'=)
    -Lauren at adorn la femme
    http://adornlafemme.blogspot.com

    AntwortenLöschen

  10. Lovely post!

    2+ days before it ends & you might be the winner: Red Valentine Dress GIVEAWAY!!!
    ~> http://www.themilanomode.com/





    ❤❤❤ The Milano Mode ❤❤❤
    I'm on Instagram @themilanomode





    AntwortenLöschen
  11. Sehr schönes Outfit :) Ich bin gerade auf deinen Blog gestoßen und dein Stil gefällt mir richtig gut.
    Liebe Grüße Yasmin
    www.weareinlovewith.com

    AntwortenLöschen
  12. Great look! Love the shoes <3<3

    I got a giveaway on my blog and I would love you to enter
    http://lovesushiandfashion.blogspot.com.es/

    AntwortenLöschen
  13. cool shoes!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  14. Hab mich kurz mal durch die ersten Seiten deines Blogs geklickt und finde, dass das, das ( 3 mal 'das'?! ) gelungenste Outfit ist. Bin zwar nicht so begeistert von den Strümpfen, aber da es bitterkalt war, ist das verständlich. Alles in allem wirklich schön! ;-)

    AntwortenLöschen
  15. Hab mich kurz mal durch die ersten Seiten deines Blogs geklickt und finde, dass das, das ( 3 mal 'das'?! ) gelungenste Outfit ist. Bin zwar nicht so begeistert von den Strümpfen, aber da es bitterkalt war, ist das verständlich. Alles in allem wirklich schön! ;-)

    AntwortenLöschen

Thank you so much for your comments - I am chuffed about every single one!

But please do not post any "follow each other" comments. If you like my blog I would love you to follow it!