Dienstag, 12. Februar 2013

H&M Spring/Summer



Da ich morgen und übermorgen Prüfung habe, fehlt mir heut leider die Zeit für eigene Bilder. Deswegen zeige ich euch meine Lieblinge der H&M Collection, erhältlich ab der ersten März Woche. Da sind auch meine Prüfungen rum, was für ein Zufall, oder nicht? :D

***

I have two exams the next two days that is why I do not have the time to post some own pictures. So I would love to show you the H&M collection that will hit stores in the first week in march.
Exactly this time my exams will be over what a great luck, isn't it?










Kommentare:

  1. I wish you good luck for your exams!! Love the pants in the first pic!!
    Fabiola

    wildflowergirl

    AntwortenLöschen
  2. Mmm love it,babe!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    AntwortenLöschen
  3. Da sind schon paar schöne Stücke dabei :)

    AntwortenLöschen
  4. Ich kenne die Sachen gar nicht ... aber echt schön :)

    AntwortenLöschen
  5. Perfect timing. I like this collection.

    Valeria
    http://myurbanmarket.blogspot.it

    AntwortenLöschen
  6. cool!! but it`s not really my type.
    just the red combination looks interesting :)

    www.anniwearsprada.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  7. Definitely a beautiful collection!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    AntwortenLöschen
  8. sehr verrückt aber schön ;)

    http://www.shoocare.de

    AntwortenLöschen
  9. Ich liebe das Lookbook!!

    http://everything-laura.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen
  10. Love everything about this collection! H&M is really stepping up their game lately :)

    xo
    Complacency Kills

    AntwortenLöschen
  11. Das rote Kleid ist der Hammer!!
    Viel Glück für deine Prüfungen :))
    Liebe Grüße Vic

    www.gluehwurmi.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  12. TOlle Sachen! Ganz viel Glück bei deinen Prüfungen <3

    Lg Fashiolinchen
    http://www.epic-fashion-blog.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  13. That red tassel skirt is the best.:) Can't wait!

    AntwortenLöschen
  14. hot hot hot hot and HOT!
    Love it!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    AntwortenLöschen
  15. Das letzte Outfit gefällt mir am besten! Sehr schön :3

    AntwortenLöschen
  16. Es gibt sehr tolle Sachen! Dieses rotes Kleid gefällt mir sehr <3 !


    www.culturevogue.com

    AntwortenLöschen
  17. The red tassel skirt/dress is amazing!

    x Cammie

    AntwortenLöschen

Thank you so much for your comments - I am chuffed about every single one!

But please do not post any "follow each other" comments. If you like my blog I would love you to follow it!