Freitag, 8. Februar 2013

Hello my name is...



Hallo ihr alle, 
heute möchte ich einen neuen Schatz von mir vorstellen, der seinen Weg direkt in meine Top 10 der Lieblingsteile gemeistert hat:

Meredith von Chicchickclub

Was mir zuerst zu Chicchickclub einfällt ist : 
Wie bekommen die das hin, Schuhe die ich gestern Mittag bestellt habe, heute bei mir vor die Tür zu stellen? Der Versand war wirklich so unglaublich schnell, dass ich mich schon fast frage, ob sie vielleicht meine Schuhwahl geahnt haben :D
Beim Öffnen, kamen mir auch schon meine wunderschönen neuen Boots (vielen Dank noch mal dafür!) entgegen, liebevoll verpackt - genau wie sie es verdienen!

Das zweite, das mir sehr positiv aufgefallen ist :
Neben der großen Auswahl im eigenen Showroom und besticht der Shop vor allem mit sehr guter Qualität. Ich achte bei Schuhen sehr darauf, dass sie aus Leder bestehen und ordentlich verarbeitet sind. 
Habe ich hier absolut nichts zu meckern, denn meine Boots sind aus wunderschönem Wildleder und perfekt verarbeitet.

Aber ich brauche euch nicht so viel erzählen, klickt einfach HIER und ihr kommt direkt in den Shop. Und fall's ihr noch den kleinen Anstoß braucht, gibt es unten meine Top 3!

PS : Valentinstag steht vor der Tür und ich bezweifle, dass irgendein Mann bis jetzt auch nur einen Gedanken daran verschwendet hat. Muss er auch nicht einfach in die Chicchickclub Valentinstag - Abteilung schicken!


***


Hello everybody, 
I need to show you my new love : Meredith of Chicchickclub

First : I received the package the day right after ordering! I asked myself about a hundred times how is THAT working? (But honestly it does not matter :D)
Second : The quality is great! My new boots (thanks again to Chicchickclub) got a very smooth leather and are unbelievably comfortable!

But I do not want to tell you what you can easily see yourself, just click HERE.
If you need a little push I just added my Top 3 below!

PS : For Valentines day - make your boyfriends look in the valentines section at chicchickclub!













Boots : Thanks to Chicchickclub
Pants : H&M
Blouse : Vaudeville
Fur : Tally Weijl
Bag : Pieces
Scarf : H&M







Kommentare:

  1. These boots are really nice.

    Valeria.
    http://myurbanmarket.blogspot.it

    AntwortenLöschen
  2. Die Boots sind echt ein besonderer Hingucker und stehen dir richtig gut! Zur schwarzen Röhrenjeans schauen sie echt super aus! :) Finde den Chicchickclub wegen der großen Auswahl auch sehr toll, bestellt habe ich bis jetzt noch nichts, aber das kann sich ja schnell ändern! ;) Wünsche dir ganz viel Freude mit deinen neuen Boots! ♥

    AntwortenLöschen
  3. What a lovely outfit, these boots, and blouse and everything is so chic!!!! Great pictures!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. What's not to love here,you rock babe!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful vest, shoos, blouse.. love everything on this outfit! Great combination! :)
    Tschüss!

    AntwortenLöschen
  6. your name is BEAUTY! lovely face and nice color combo!

    Savina
    The Blossom Girls♡

    AntwortenLöschen
  7. Loooove the boots. I have a pair and I swear I wear they every day.

    xoxo
    www.PardonMyFashion.com

    AntwortenLöschen
  8. loving the vest and the top! such a great pop of color!

    want to follow each other? :)

    www.anightinnyc.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  9. I love love love love the red in this post. It pops so well :D
    You are so beautiful :)
    Come check out my blog if you have some time and follow via GFC or facebook if you'd like :)
    I already follow you so it would mean a lot to me if you'd follow back :)
    I would definitely come bact to your blog :)
    Greatings from Sarajevo :D
    Lejla <3

    AntwortenLöschen
  10. COOL LOOK

    I'M FOLLOWING YOU, VISIT ME ON

    http://poprockandcokes.blogspot.com.es/

    XOXO

    AntwortenLöschen
  11. Love your vest and shoes! xx

    http://scattergirll.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  12. Loooooooving the print of your shirt! And your shoes are gorgeous! ♥ F from http://francoisbresmal.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  13. Great!

    It will be amazing if you come into my blog and maybe follow us if you like it ?

    Hope to see you on it !

    X

    Emily from Pretty Tiny Things

    AntwortenLöschen
  14. I like your blouse. Such a great print.

    :)

    Gray Cat

    AntwortenLöschen
  15. I like your fruit blouse, really cheerful!

    AntwortenLöschen
  16. Love the red scarf on the floral shirt.
    Haley www.instyleforless.org

    AntwortenLöschen
  17. I agree with you for the "please don't follow each other" if you like a blog then follow it :)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    AntwortenLöschen

Thank you so much for your comments - I am chuffed about every single one!

But please do not post any "follow each other" comments. If you like my blog I would love you to follow it!